Τα Δέκα Συναισθήματα Δύναμης και Ευτυχίας

0
1185

ΥπάρχουνΔέκαΣυναισθήματα Δύναμης, τα οποία ΑΝθες να τα αισθάνεσαι με μεγαλύτερη ένταση και διάρκεια στη ζωή σου, όπως το οτιδήποτε άλλο, θες να βρεις τα κουμπιά που τα ενεργοποιούν στο μυαλό σου, να τα εκπαιδεύσεις και να εστιάζεις συνεχώς σε αυτά.

Θα πρέπει να τα καλλιεργείς στην καθημερινότητά σου, σαν ένας αφοσιωμένος γεωργός. Τα καλλιεργείς μέσα από τις σκέψεις, τις πράξεις και τις συζητήσεις σου. Δηλαδή με το πού στρέφεις την προσοχή σου και την ενέργειά σου.

Συνήθως περιμένουμε από μόνο τουνα συμβεί κάτιγια να μας δημιουργήσει κάποιο συναίσθημα. Κάτι που σημαίνει πως λειτουργούμε ακόμα μεαντιδραστικό μοντέλοτου κόσμου…

Βασική λάθος πεποίθηση, ρίζα πολλών προβλημάτων, είναι το να πιστεύουμε ότιΕΙΜΑΣΤΕτο μυαλό μας, οι σκέψεις μας, τα συναισθήματά μας. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να τα κατηγορούμε, αυτά ή τις συγκυρίες, όποτε μας βολεύει, και να απαλασσόμαστε ευθυνών όταν δεν κάνουμε κάτι γιατί “δεν το αισθανόμαστε”.

Είναι σαν να δηλώνουμε “είμαι θύμα των συναισθημάτων μου και των συγκυριών – αυτά φταίνε, αυτά με τραμπουκίζουν, δε φταίω εγώ!”.

Πάλι, σε παροτρύνω να διαβάσεις το άρθρο “Ομεγαλύτερος παράγοντας της ευτυχίας μας“.

Ό,τι και να αποκτήσεις στη ζωή σου, ό,τι και να πετύχεις, χωρίς αυτά τα συναισθήματα δε θα νιώθεις πληρότητα – θα αισθάνεσαι πωςσυνεχώς κάτι λείπει.

Αφιερώνοντάς τους όμως χρόνο να τα καλλιεργείς καθημερινά, θακάνουν τη ζωή σου πραγματικά μαγική,και θασου δώσουν πραγματική ζωντάνια και όρεξη.

Είναι ικανά να σου μεταμορφώσουν κάθε πτυχή της ζωής σου. Το μόνο που χρειάζεται είναι να τους αφιερώνειςλίγο χρόνο ώστε να τα “τροφοδοτείς”.

Θυμήσου: η Συνέπεια είναισημαντικότερη της Ισχύος.

Το λίγο και ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, είναι ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ του ΠΟΛΥ και για μία μέρα.Ναι, θες μερικές φορές περισσότερο, αλλά εστίασε περισσότερο στη συνέπεια.

Έστω και 5 λεπτά κάθε μέρα, κάθισε καικάνε ερωτήσεις στον εαυτό σου που να εκλύουν τα παρακάτω συναισθήματα. Ζήσε τα πραγματικά μέσα σου.

Θα τα αναλύσουμε σιγά σιγά όλα, και θα ξεκλειδώνουν με τις μέρες και τα νέα άρθρα.

Οι συνδρομητές έχουν ήδη το πόστερ Α5 και με τα 10, αλλά με σύντομη περιγραφή. Και ξεκινάμε:

2. ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ

3. ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ

4. ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ & ΠΑΘΟΣ

5. ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ

6. ΕΥΕΛΙΞΙΑ

7. ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ

8. ΕΥΔΙΑΘΕΣΙΑ

9. ΖΩΝΤΑΝΙΑ

10. ΠΡΟΣΦΟΡΑ


10synais8hmata dynamhsΚατέβασε το A3 Poster! :)

Αυτό το άρθροσυνοδεύει το poster που περιέχεται στη δωρεάν εργαλειοθήκηγια τους συνδρομητές του Neuroselfmastery,στο οποίο αποκτάς πρόσβαση μόλις εγγραφείς – ώστενα το τυπώσεις σε Α3 και να το τοιχοκολλήσεις.

Μπορείς να εγγραφείς στην αρχική σελίδα.

Έπεται και συνέχεια, με τα Δέκα “αρνητικά συναισθήματα”, τα Δέκα “Σήματα για Δράση”.

Γιατίαυτό είναι στην πραγματικότητα, δεν είναι κάτι αρνητικό. Απλά τα αισθανόμαστε άσχημα για να μας κινητοποιήσουν να δράσουμε. Αλήθεια, τι θα κάναμε χωρίς αυτά;

SHARE
Previous articleΠώς μπορώ να απομνημονεύω καλύτερα; (μέρος 2)
Next articleΗ Μεγαλύτερη Ανάγκη για την Ευτυχία
Ο Θεόδωρος αυτή τη στιγμή είναι απόφοιτος της Ιατρικής Ιωαννίνων και συγγραφέας στο NeuroSelfMastery.com. Επίσης δημιουργεί και έχει διεξάγει σεμινάρια πάνω στη Συναισθηματική Νοημοσύνη, πώς αναπτύσσεται, τεχνικές μάθησης και μνήμης, αύξησης παραγωγικότητας και άλλα. Ιατρική δεν είναι για αυτόν μόνο η επιστήμη της ασθένειας, αλλά και επιστήμη της ζωής. Δεν είναι απλά η απουσία της ασθένειας, αλλά η δημιουργία μιας ζωής ολοκληρωμένης, που σε γεμίζει ενέργεια, θαυμάζεις, που ποτέ σου δεν πρόκειται να μετανοιώσεις. Αυτό θέλει να δημιουργήσει, προσφέροντας στους γύρω του ό,τι καλύτερο μπορεί και βοηθώντας τους να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους.